CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Twit Me & I'll Twit U

    follow me on Twitter

    Tuesday, April 14, 2009

    Pink, Gray and Pretty Pink Lips

    I figured my other post was a BLAH! So, I made another one which is more even BLAH than ever. ARRRG! I'm running out of ideas to post about! LOL. I did a pink + gray look today to kinda match what I was wearing. (Top from H&M)The camera's I used didn't do justice to the colors & apparently washed some of it away. Booo!!! I am so not good at this shieh. PLUS, I'm still having a hard time putting on falsies. *sniffles* S.O.S Ü

    Moving on, I also revisited my MAC lipglass in Gold Charm. I love this stuff!
    It has this tiny gold glitters in it and it makes your lips pop! HAHA Ü

    So yea, just a quick post.. au revoir!

    additional: (can I add one more photo?LOL)
    Okay, make that two.Ü
    (CHANGED my lip color Essence' Glam Girl, it's like a fuschia pink color.)

    9 comments:

    Neeyuh said...

    You look pretty! I'm a newbie to falsies so I have a hard time too, but putting them on takes some practice and you also have to find your own technique that works and when you do you'll be a pro! :D

    FuN and MakeUp said...

    i love the 2nd pic! oHh soo puRrtyyy!

    Ladyfei♡ said...

    you look so pretty, cute lip color! ^_^ whats your contact lense brand? its super pretty!

    ♥Leigh♥ said...

    Aww Neeyuh! Thanks for telling me that..This is probably my 2nd time trying on falsies..& I still suck at it! HAHA! I hope I learn a technique real soon..Hmmp..

    Thanks Jes! =) I think both pics look kinda retarded LOL. haha..didn't know which pic to put so I ended up w/ both haha.

    Halluh @ Ladyfei..on this post, I am using my Acuvue Colored Lens in Hazel Brown.Ü I love this soft lens!

    Anastacia said...

    HI, hunn! you looks soooo pretty1 Love your beautiful skin!

    Katrina M said...

    very pretty honey!! don't worry honey, in no time u'll be putting on lashes w/one hand!! it just takes a couple of time to get the hang of it and when u do become pro, u will be wearing lashes to the grocery store!! hahahaha or maybe not

    Vanessa said...

    Hi Leigh! Thanks love for the sweet compliment! I am loving the lipglass on you in this post!

    JAYXONLY said...

    I know how you feel.. haha.. I've been trying to learn to put on those falsies forever.. HAHA.. I gave up though.. Don't give it up like I did !haha.. Take care !

    *Nehs* said...

    love the last photo! sooo pretty!